sâmbătă, 21 ianuarie 2017

Puţin dulce, dar FIT

Slăbeşti şi te menţii atunci când mănânci echilibrat, sănătos.
Niciodată un stil de viaţă sănătos nu înseamnă eliminarea alimentelor, ci doar evitarea unora în mare parte din timp.
Probabil, mulţi dintre voi cred că noi nu mâncăm niciodată nimic nesănătos/dulce etc. Ba da, mâncăm, DAR NU NE-AM FĂCUT UN OBICEI DIN ASTA!
PE SCURT, acum vă lăsăm o REŢETĂ DULCE, CULMEA, SĂNĂTOASĂ, care se face FOARTE SIMPLU.

CHEESCAKE CU BANANE
Produse folosite de aici: www.nosugarshop.ro  
Aplicaţi codul mcsport5 şi aveţi o REDUCERE 
P.S: lăsaţi un comentariu dacă vreţi să vă ajutăm cu aplicarea codului  :D


INGREDIENTE:
BLAT:
Tărâţe ovăz – 100 g
Cacao – 1 lingură
Ouă – 3
Apă – 1 lingură
Praf de copt – ½ plic
Green sugar – 5 plicuri
CREMĂ:
Brânză degresată – 250 g (am folosit Lacteea)
Iaurt 2% - 400 grame (am folosit iaurt grecesc)
Banane – 4 banane
Green sugar – 5 plicuri
Gelatină – 12 foi
Esenţă vanilie – după gust
Aromă banană – 1 căpăcel
ETAPE:
- Amestecăm ingredientele pentru blat, punem într-o formă rotundă de tort/tavă cu hârtie de copt şi lăsăm la cuptor 15 minute, apoi se lasă la răcit puţin
- Gelatina se pune la înmuiat în apă rece
- Se amestecă/mixează (eu am pasat bananele coapte cu o furculiţă) ingredientele pentru cremă
- Aruncăm apa de la gelatină şi o topim la microunde 10-15 secunde
- Se adaugă gelatina la cremă şi se amestecă
- Punem crema peste blat şi punem cheescakeul la frigider pentru 4 ore.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu